برنامه no spin در ماشین لباسشویی اتوماتیک چگونه کار می کند؟

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
برنامه "بدون چرخش" در ماشین لباسشویی اتوماتیک برای شستن و آبکشی لباس ها بدون انجام چرخه چرخش در پایان طراحی شده است. این برنامه زمانی مفید است که می خواهید از فرآیند چرخش اجتناب کنید، زیرا معمولاً با چرخاندن درام با سرعت بالا آب را از لباس خارج می کند.
برنامه بدون چرخش چگونه کار می کند:
شستشو و آبکشی: دستگاه فرآیندهای استاندارد شستشو و آبکشی را طی می کند. در طی این مراحل، درام لباس‌ها را به هم می‌زند تا لباس‌ها را کاملاً تمیز و آبکشی کند، درست مانند هر چرخه شستشوی دیگر.
رد شدن از چرخه چرخش: بر خلاف چرخه های معمولی، دستگاه فرآیند چرخش را پس از مرحله آبکشی حذف می کند. در یک چرخه استاندارد، چرخه چرخش معمولاً درام را به سرعت می چرخاند تا تا حد امکان آب از لباس خارج شود و زمان خشک شدن کاهش می یابد.
پایان چرخه: پس از آبکشی، دستگاه آب را بدون چرخاندن لباس تخلیه می کند. سپس چرخه با خیس بودن لباس ها، اما بدون حذف رطوبت اضافی که چرخه چرخش فراهم می کند، به پایان می رسد.
زمان استفاده از برنامه بدون چرخش: پارچه‌های ظریف: ایده‌آل برای اقلام بسیار ظریف مانند ابریشم، توری، یا بافتنی‌های ظریف که ممکن است در اثر نیروی مکانیکی چرخش آسیب ببینند یا منحرف شوند.
به حداقل رساندن چین و چروک: مناسب برای لباس هایی که مستعد چروک شدن هستند. بدون ریسندگی، پارچه‌ها کمتر چروک می‌شوند و این امر اتو کردن آنها را آسان‌تر می‌کند.
اقلام سنگین یا حجیم: گاهی اوقات برای وسایل سنگین یا حجیم (مانند پرده یا پتو) استفاده می شود که چرخش ممکن است باعث عدم تعادل دستگاه شود.
خشک کردن دستی: اگر قصد دارید لباس‌ها را با هوا خشک کنید و ترجیح می‌دهید به جای خشک کردن، خشک شوند، این برنامه لباس‌ها را تا حد امکان خیس می‌کند.
محدودیت ها: زمان خشک کردن طولانی‌تر: از آنجایی که از چرخه چرخش استفاده نمی‌شود، لباس‌ها در پایان چرخه بسیار مرطوب‌تر می‌شوند و به زمان قابل‌توجهی برای خشک شدن در هوا نیاز دارند.
نیاز به جابجایی: هنگام بیرون آوردن لباس ها از درام، ممکن است لازم باشد با احتیاط برخورد شود تا از ریختن آب روی زمین جلوگیری شود.
انرژی بیشتر مورد نیاز (در صورت خشک کردن): اگر قصد دارید بعد از خشک کردن لباس ها را با استفاده از خشک کن خشک کنید، عدم چرخش به این معنی است که خشک کن باید بیشتر کار کند و انرژی بیشتری برای خشک کردن لباس مصرف کند.
خلاصه: برنامه "بدون چرخش" برای شرایطی طراحی شده است که چرخیدن ممکن است به پارچه آسیب برساند یا زمانی که می خواهید از نیروهای مکانیکی چرخش برای انواع خاصی از لباس ها جلوگیری کنید. در حالی که لباس ها را مرطوب تر می کند، از وسایل ظریف محافظت می کند و خطر چین و چروک یا آسیب را کاهش می دهد. برای پخش عمده قطعات لباسشویی به لینک زیر مراجعه کنید
https://www.mpn101.com/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-2
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.